Your Ad Here

hari yang membosANkan~


hohooho...hari ape membosankan? of kos la ujung mgu...
aku pling benci ujung mgu nehhhh....membe2 sume balek umahh....
ape lagi keje aku...tido laaaa..tido....pastu bgun tdo...
sedey plak sbb duk sorg2....yelaaaa....sape xsedey kan??:(
duk sorang2...xde teman nk sembang...hahaha...
sembang dengan antu bley la...wakakaka..
pastu....biasanya ujung mgu org kua...
tp aku xsuka kua...tu lg la bosan kan..
orang ajak kua...tamau..
pastu mula la nk bising2 bosan la...ape la...
haih...aku pon tatau la apa yg xkene dgn aku nehh...
sume xbetol...haih!!!
tp mgu nehh..ade membe aku xbalek...
so epi la jgk kan...sape soh umah jauh...kalu umah dekat...
hari2 aku balek tau....jalankaki pon aku sgup balek..
hehehehe...tp xpelah...nk wat cmne kan....
ari yg membosankan pon aku tetap kene lalui...
n tetap ade faedahnya..
sebab hari2 mgu ni jela aku boley rest kan....
pe2 pon...
aku sayang la hari yg membosankan nehh...hahahha:)



0 comments:

Post a Comment